prikaz prve stranice dokumenta Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2013. urn:nbn:hr:211:293657

Sekačić, Ljiljana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za organizaciju

Citirajte ovaj rad

Sekačić, Lj. (2013). Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293657

Sekačić, Ljiljana. "Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293657

Sekačić, Ljiljana. "Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293657

Sekačić, Lj. (2013). 'Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293657

Sekačić Lj. Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293657

Lj. Sekačić, "Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293657