Jambrović, P. (2014). Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:751959
Jambrović, Petra. "Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:751959
Jambrović, Petra. "Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:751959
Jambrović, P. (2014). 'Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:751959
Jambrović P. Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:751959
P. Jambrović, "Novi tehnološki potpomognuti oblici interaktivne marketinške komunikacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:751959