Petek, N. (2016). Strategije ulaska malog poduzeća na tržište (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:042042
Petek, Nikola. "Strategije ulaska malog poduzeća na tržište." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:042042
Petek, Nikola. "Strategije ulaska malog poduzeća na tržište." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:042042
Petek, N. (2016). 'Strategije ulaska malog poduzeća na tržište', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:042042
Petek N. Strategije ulaska malog poduzeća na tržište [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:042042
N. Petek, "Strategije ulaska malog poduzeća na tržište", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:042042