prikaz prve stranice dokumenta Primjena proširene stvarnosti u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena proširene stvarnosti u marketingu
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2013. urn:nbn:hr:211:356244

Rokov, Ozano
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Rokov, O. (2013). Primjena proširene stvarnosti u marketingu (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:356244

Rokov, Ozano. "Primjena proširene stvarnosti u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:356244

Rokov, Ozano. "Primjena proširene stvarnosti u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:356244

Rokov, O. (2013). 'Primjena proširene stvarnosti u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:356244

Rokov O. Primjena proširene stvarnosti u marketingu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:356244

O. Rokov, "Primjena proširene stvarnosti u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:356244