Bednjički, S. (2017). Provedba načela kontinuiranog poboljšanja u upravljanju IT uslugama (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:861810
Bednjički, Sonja. "Provedba načela kontinuiranog poboljšanja u upravljanju IT uslugama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:861810
Bednjički, Sonja. "Provedba načela kontinuiranog poboljšanja u upravljanju IT uslugama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:861810
Bednjički, S. (2017). 'Provedba načela kontinuiranog poboljšanja u upravljanju IT uslugama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:861810
Bednjički S. Provedba načela kontinuiranog poboljšanja u upravljanju IT uslugama [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:861810
S. Bednjički, "Provedba načela kontinuiranog poboljšanja u upravljanju IT uslugama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:861810