Prpić, A. M. (2017). Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:563750
Prpić, Ana Marija. "Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:563750
Prpić, Ana Marija. "Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:563750
Prpić, A. M. (2017). 'Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:563750
Prpić AM. Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:563750
A. M. Prpić, "Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:563750