Čaćko, D. (2017). Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:319283
Čaćko, Dario. "Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:319283
Čaćko, Dario. "Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:319283
Čaćko, D. (2017). 'Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:319283
Čaćko D. Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:319283
D. Čaćko, "Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:319283