prikaz prve stranice dokumenta Društvena odgovornost i etika u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Društvena odgovornost i etika u marketingu
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. urn:nbn:hr:211:603953

Leljak, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Leljak, L. (2017). Društvena odgovornost i etika u marketingu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:603953

Leljak, Lucija. "Društvena odgovornost i etika u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:603953

Leljak, Lucija. "Društvena odgovornost i etika u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:603953

Leljak, L. (2017). 'Društvena odgovornost i etika u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:603953

Leljak L. Društvena odgovornost i etika u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:603953

L. Leljak, "Društvena odgovornost i etika u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:603953