Peranović, M. (2017). Utjecaj medija na poduzetničku kulturu u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:979735
Peranović, Marko. "Utjecaj medija na poduzetničku kulturu u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:979735
Peranović, Marko. "Utjecaj medija na poduzetničku kulturu u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:979735
Peranović, M. (2017). 'Utjecaj medija na poduzetničku kulturu u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:979735
Peranović M. Utjecaj medija na poduzetničku kulturu u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:979735
M. Peranović, "Utjecaj medija na poduzetničku kulturu u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:979735