diplomski rad
Utjecajni marketing
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. urn:nbn:hr:211:261049

Kadojić, Mirela
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Kadojić, M. (2019). Utjecajni marketing (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:261049

Kadojić, Mirela. "Utjecajni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:261049

Kadojić, Mirela. "Utjecajni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:261049

Kadojić, M. (2019). 'Utjecajni marketing', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:261049

Kadojić M. Utjecajni marketing [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:261049

M. Kadojić, "Utjecajni marketing", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:261049