Miloščić, V. (2014). Stvaranje vizualnog identiteta poduzeća korištenjem Interneta kao komunikacijskog medija (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:281149
Miloščić, Valentina. "Stvaranje vizualnog identiteta poduzeća korištenjem Interneta kao komunikacijskog medija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:281149
Miloščić, Valentina. "Stvaranje vizualnog identiteta poduzeća korištenjem Interneta kao komunikacijskog medija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:281149
Miloščić, V. (2014). 'Stvaranje vizualnog identiteta poduzeća korištenjem Interneta kao komunikacijskog medija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:281149
Miloščić V. Stvaranje vizualnog identiteta poduzeća korištenjem Interneta kao komunikacijskog medija [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:281149
V. Miloščić, "Stvaranje vizualnog identiteta poduzeća korištenjem Interneta kao komunikacijskog medija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:281149