Herceg, M. (2020). Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:498921
Herceg, Martina. "Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:498921
Herceg, Martina. "Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:498921
Herceg, M. (2020). 'Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:498921
Herceg M. Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:498921
M. Herceg, "Oglašavanje na Internetu kao dio strategije CRM-a", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:498921