završni rad
Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. urn:nbn:hr:211:591028

Frančić, Helena
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Frančić, H. (2020). Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:591028

Frančić, Helena. "Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:591028

Frančić, Helena. "Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:591028

Frančić, H. (2020). 'Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:591028

Frančić H. Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:591028

H. Frančić, "Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:591028