Frančić, H. (2020). Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:591028
Frančić, Helena. "Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:591028
Frančić, Helena. "Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:591028
Frančić, H. (2020). 'Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:591028
Frančić H. Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:591028
H. Frančić, "Specifičnosti ponašanja kupaca u e-trgovini", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:591028