Blagec, I. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034
Blagec, Ivana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034
Blagec, Ivana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034
Blagec, I. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034
Blagec I. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034
I. Blagec, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stvaranje i održavanje konkurentske prednosti poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:475034