Budim, J. (2020). Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911
Budim, Josip. "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911
Budim, Josip. "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911
Budim, J. (2020). 'Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911
Budim J. Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911
J. Budim, "Sprečavanje negativnih emocija kao dio korisničkog iskustva u razvoju informatičkih usluga", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243911