Barberić, L. (2020). Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070
Barberić, Luka. "Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070
Barberić, Luka. "Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070
Barberić, L. (2020). 'Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070
Barberić L. Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070
L. Barberić, "Implementacija metoda umjetne inteligencije u alatu za razvoj računalnih igara Godot", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:286070