završni rad
Uloga baza podataka u digitalnom marketingu
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. urn:nbn:hr:211:034518

Turk, Marija
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti

Citirajte ovaj rad

Turk, M. (2021). Uloga baza podataka u digitalnom marketingu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:034518

Turk, Marija. "Uloga baza podataka u digitalnom marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:034518

Turk, Marija. "Uloga baza podataka u digitalnom marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:034518

Turk, M. (2021). 'Uloga baza podataka u digitalnom marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:034518

Turk M. Uloga baza podataka u digitalnom marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:034518

M. Turk, "Uloga baza podataka u digitalnom marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:034518