diplomski rad
Važnost analitike u digitalnom marketingu
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. urn:nbn:hr:211:595600

Čelig, Andrijana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Čelig, A. (2021). Važnost analitike u digitalnom marketingu (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:595600

Čelig, Andrijana. "Važnost analitike u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:595600

Čelig, Andrijana. "Važnost analitike u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:595600

Čelig, A. (2021). 'Važnost analitike u digitalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 04.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:595600

Čelig A. Važnost analitike u digitalnom marketingu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 04.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:595600

A. Čelig, "Važnost analitike u digitalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:595600