Sabljić, K. (2022). Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311
Sabljić, Klara. "Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311
Sabljić, Klara. "Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311
Sabljić, K. (2022). 'Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311
Sabljić K. Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311
K. Sabljić, "Marketinška promidžba i oglašavanje putem multimedijskih sadržaja namijenjeno mlađim dobnim skupinama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:419311