Vujasin, M. (2022). Omni-channel korisničko iskustvo (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717018
Vujasin, Milica. "Omni-channel korisničko iskustvo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717018
Vujasin, Milica. "Omni-channel korisničko iskustvo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717018
Vujasin, M. (2022). 'Omni-channel korisničko iskustvo', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717018
Vujasin M. Omni-channel korisničko iskustvo [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717018
M. Vujasin, "Omni-channel korisničko iskustvo", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:717018