Šlibar, B. (2014). Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:240033
Šlibar, Barbara. "Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:240033
Šlibar, Barbara. "Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:240033
Šlibar, B. (2014). 'Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:240033
Šlibar B. Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:240033
B. Šlibar, "Primjena upravljanja odnosima s klijentima u hrvatskim tvrtkama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:240033