završni rad
Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. urn:nbn:hr:211:077528

Cvetko, Maja
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Cvetko, M. (2022). Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528

Cvetko, Maja. "Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528

Cvetko, Maja. "Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528

Cvetko, M. (2022). 'Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528

Cvetko M. Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528

M. Cvetko, "Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528