Mihalic, E. (2022). Načela poslovne komunikacije s klijentima (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:118597
Mihalic, Elena. "Načela poslovne komunikacije s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:118597
Mihalic, Elena. "Načela poslovne komunikacije s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:118597
Mihalic, E. (2022). 'Načela poslovne komunikacije s klijentima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:118597
Mihalic E. Načela poslovne komunikacije s klijentima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:118597
E. Mihalic, "Načela poslovne komunikacije s klijentima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:118597