Ivan, M. (2022). Primjena Omni-channel koncepta u razvoju kontakt centar (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:859816
Ivan, Meštrović. "Primjena Omni-channel koncepta u razvoju kontakt centar." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:859816
Ivan, Meštrović. "Primjena Omni-channel koncepta u razvoju kontakt centar." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:859816
Ivan, M. (2022). 'Primjena Omni-channel koncepta u razvoju kontakt centar', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:859816
Ivan M. Primjena Omni-channel koncepta u razvoju kontakt centar [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:859816
M. Ivan, "Primjena Omni-channel koncepta u razvoju kontakt centar", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:859816