završni rad
Brendiranje na društvenim mrežama i utjecaj na sljedbenike
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. urn:nbn:hr:211:195478

Jurković, Daniel
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Jurković, D. (2022). Brendiranje na društvenim mrežama i utjecaj na sljedbenike (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:195478

Jurković, Daniel. "Brendiranje na društvenim mrežama i utjecaj na sljedbenike." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:195478

Jurković, Daniel. "Brendiranje na društvenim mrežama i utjecaj na sljedbenike." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:195478

Jurković, D. (2022). 'Brendiranje na društvenim mrežama i utjecaj na sljedbenike', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:195478

Jurković D. Brendiranje na društvenim mrežama i utjecaj na sljedbenike [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:195478

D. Jurković, "Brendiranje na društvenim mrežama i utjecaj na sljedbenike", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:195478