završni rad
Kultura kao odrednica međunarodne trgovine
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. urn:nbn:hr:211:099353

Buvinić, Anamaria
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Buvinić, A. (2023). Kultura kao odrednica međunarodne trgovine (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:099353

Buvinić, Anamaria. "Kultura kao odrednica međunarodne trgovine." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:099353

Buvinić, Anamaria. "Kultura kao odrednica međunarodne trgovine." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:099353

Buvinić, A. (2023). 'Kultura kao odrednica međunarodne trgovine', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:099353

Buvinić A. Kultura kao odrednica međunarodne trgovine [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:099353

A. Buvinić, "Kultura kao odrednica međunarodne trgovine", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:099353