završni rad
Psihološke zamke odlučivanja i njihova uloga u izradi marketinških strategija
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. urn:nbn:hr:211:791888

Zebić, Lana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za organizaciju

Citirajte ovaj rad

Zebić, L. (2023). Psihološke zamke odlučivanja i njihova uloga u izradi marketinških strategija (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:791888

Zebić, Lana. "Psihološke zamke odlučivanja i njihova uloga u izradi marketinških strategija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:791888

Zebić, Lana. "Psihološke zamke odlučivanja i njihova uloga u izradi marketinških strategija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:791888

Zebić, L. (2023). 'Psihološke zamke odlučivanja i njihova uloga u izradi marketinških strategija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:791888

Zebić L. Psihološke zamke odlučivanja i njihova uloga u izradi marketinških strategija [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:791888

L. Zebić, "Psihološke zamke odlučivanja i njihova uloga u izradi marketinških strategija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:791888