Tomičić, E. (2024). Utjecaj digitalnih tehnologija na planiranje i prodaju proizvoda malih poduzeća (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:963354
Tomičić, Ema. "Utjecaj digitalnih tehnologija na planiranje i prodaju proizvoda malih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:963354
Tomičić, Ema. "Utjecaj digitalnih tehnologija na planiranje i prodaju proizvoda malih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:963354
Tomičić, E. (2024). 'Utjecaj digitalnih tehnologija na planiranje i prodaju proizvoda malih poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:963354
Tomičić E. Utjecaj digitalnih tehnologija na planiranje i prodaju proizvoda malih poduzeća [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:963354
E. Tomičić, "Utjecaj digitalnih tehnologija na planiranje i prodaju proizvoda malih poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:963354