Jerbić, F. (2024). Prijedlog nove vrijednosti za korisnike u funkciji jačanja digitalne ponude turističkih agencija (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168070
Jerbić, Franka. "Prijedlog nove vrijednosti za korisnike u funkciji jačanja digitalne ponude turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168070
Jerbić, Franka. "Prijedlog nove vrijednosti za korisnike u funkciji jačanja digitalne ponude turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168070
Jerbić, F. (2024). 'Prijedlog nove vrijednosti za korisnike u funkciji jačanja digitalne ponude turističkih agencija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168070
Jerbić F. Prijedlog nove vrijednosti za korisnike u funkciji jačanja digitalne ponude turističkih agencija [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168070
F. Jerbić, "Prijedlog nove vrijednosti za korisnike u funkciji jačanja digitalne ponude turističkih agencija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:168070