Herceg, T. (2024). Uloga društvenih mreža u komuniciranju poslovnih organizacija s javnošću (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:608217
Herceg, Tea. "Uloga društvenih mreža u komuniciranju poslovnih organizacija s javnošću." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:608217
Herceg, Tea. "Uloga društvenih mreža u komuniciranju poslovnih organizacija s javnošću." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:608217
Herceg, T. (2024). 'Uloga društvenih mreža u komuniciranju poslovnih organizacija s javnošću', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:608217
Herceg T. Uloga društvenih mreža u komuniciranju poslovnih organizacija s javnošću [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:608217
T. Herceg, "Uloga društvenih mreža u komuniciranju poslovnih organizacija s javnošću", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:608217