prikaz prve stranice dokumenta Procjena informatičke pismenosti u dječjem vrtiću "Bljesak" Okučani
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Procjena informatičke pismenosti u dječjem vrtiću "Bljesak" Okučani
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. urn:nbn:hr:141:217189

Mendek, Matea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Institucijski repozitorij: FOOZOS Repozitorij

Citirajte ovaj rad

Mendek, M. (2019). Procjena informatičke pismenosti u dječjem vrtiću "Bljesak" Okučani (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:217189

Mendek, Matea. "Procjena informatičke pismenosti u dječjem vrtiću "Bljesak" Okučani." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:217189

Mendek, Matea. "Procjena informatičke pismenosti u dječjem vrtiću "Bljesak" Okučani." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:217189

Mendek, M. (2019). 'Procjena informatičke pismenosti u dječjem vrtiću "Bljesak" Okučani', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:217189

Mendek M. Procjena informatičke pismenosti u dječjem vrtiću "Bljesak" Okučani [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2019 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:217189

M. Mendek, "Procjena informatičke pismenosti u dječjem vrtiću "Bljesak" Okučani", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:217189