Vrtar, L. (2022). Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenike (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:123763
Vrtar, Lorna. "Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenike." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:123763
Vrtar, Lorna. "Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenike." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:123763
Vrtar, L. (2022). 'Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenike', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:123763
Vrtar L. Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenike [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2022 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:123763
L. Vrtar, "Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenike", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:123763