Knežević, R. (2022). Stavovi i znanja učitelja razredne nastave o potpomognutoj i alternativnoj komunikaciji i njihovoj primjeni u nastavnom procesu (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:576473
Knežević, Rebecca. "Stavovi i znanja učitelja razredne nastave o potpomognutoj i alternativnoj komunikaciji i njihovoj primjeni u nastavnom procesu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:576473
Knežević, Rebecca. "Stavovi i znanja učitelja razredne nastave o potpomognutoj i alternativnoj komunikaciji i njihovoj primjeni u nastavnom procesu." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:576473
Knežević, R. (2022). 'Stavovi i znanja učitelja razredne nastave o potpomognutoj i alternativnoj komunikaciji i njihovoj primjeni u nastavnom procesu', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:576473
Knežević R. Stavovi i znanja učitelja razredne nastave o potpomognutoj i alternativnoj komunikaciji i njihovoj primjeni u nastavnom procesu [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:576473
R. Knežević, "Stavovi i znanja učitelja razredne nastave o potpomognutoj i alternativnoj komunikaciji i njihovoj primjeni u nastavnom procesu", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:576473