diplomski rad
Važnost cjeloživotnoga obrazovanja odgojitelja za održivi razvoj
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. urn:nbn:hr:141:616095

Škugor, Maja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Institucijski repozitorij: FOOZOS Repozitorij

Citirajte ovaj rad

Škugor, M. (2023). Važnost cjeloživotnoga obrazovanja odgojitelja za održivi razvoj (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:616095

Škugor, Maja. "Važnost cjeloživotnoga obrazovanja odgojitelja za održivi razvoj." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:616095

Škugor, Maja. "Važnost cjeloživotnoga obrazovanja odgojitelja za održivi razvoj." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:616095

Škugor, M. (2023). 'Važnost cjeloživotnoga obrazovanja odgojitelja za održivi razvoj', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 26.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:616095

Škugor M. Važnost cjeloživotnoga obrazovanja odgojitelja za održivi razvoj [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2023 [pristupljeno 26.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:616095

M. Škugor, "Važnost cjeloživotnoga obrazovanja odgojitelja za održivi razvoj", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:616095

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.