Andžaković, L. (2023). Kvaliteta situacija učenja i istraživačka iskustva djece jasličke dobi (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:425704
Andžaković, Lucija. "Kvaliteta situacija učenja i istraživačka iskustva djece jasličke dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:425704
Andžaković, Lucija. "Kvaliteta situacija učenja i istraživačka iskustva djece jasličke dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:425704
Andžaković, L. (2023). 'Kvaliteta situacija učenja i istraživačka iskustva djece jasličke dobi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:425704
Andžaković L. Kvaliteta situacija učenja i istraživačka iskustva djece jasličke dobi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2023 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:425704
L. Andžaković, "Kvaliteta situacija učenja i istraživačka iskustva djece jasličke dobi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:425704