Romstein, K. (2016). Razina uključenosti djece s teškoćama u razvoju predškolske dobi u odnosu na vrstu aktivnosti i vrstu teškoće. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXII. (1), 176-177. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:457852
Romstein, Ksenija. "Razina uključenosti djece s teškoćama u razvoju predškolske dobi u odnosu na vrstu aktivnosti i vrstu teškoće." Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, vol. LXII, br. 1, 2016, str. 176-177. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:457852
Romstein, Ksenija. "Razina uključenosti djece s teškoćama u razvoju predškolske dobi u odnosu na vrstu aktivnosti i vrstu teškoće." Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja LXII, br. 1 (2016): 176-177. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:457852
Romstein, K. (2016) 'Razina uključenosti djece s teškoćama u razvoju predškolske dobi u odnosu na vrstu aktivnosti i vrstu teškoće', Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXII(1), str. 176-177. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:457852 (Datum pristupa: 30.11.2024.)
Romstein K. Razina uključenosti djece s teškoćama u razvoju predškolske dobi u odnosu na vrstu aktivnosti i vrstu teškoće. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja [Internet]. 2016. [pristupljeno 30.11.2024.];LXII(1):176-177. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:457852
K. Romstein, "Razina uključenosti djece s teškoćama u razvoju predškolske dobi u odnosu na vrstu aktivnosti i vrstu teškoće", Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, vol. LXII, br. 1, str. 176-177, 2016. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:457852. [Citirano: 30.11.2024.]