Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali
Pedagogijska istraživanja, 12 (2015), 1-2; 41-52. urn:nbn:hr:141:419135


Institucijski repozitorij: FOOZOS Repozitorij

Citirajte ovaj rad

Romstein, K. i Sekulić Majurec, A. (2015). Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali. Pedagogijska istraživanja, 12. (1-2), 41-52. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:419135

Romstein, Ksenija i Ana Sekulić Majurec. "Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali." Pedagogijska istraživanja, vol. 12, br. 1-2, 2015, str. 41-52. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:419135

Romstein, Ksenija i Ana Sekulić Majurec. "Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali." Pedagogijska istraživanja 12, br. 1-2 (2015): 41-52. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:419135

Romstein, K. i Sekulić Majurec, A. (2015) 'Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali', Pedagogijska istraživanja, 12(1-2), str. 41-52. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:419135 (Datum pristupa: 27.11.2024.)

Romstein K, Sekulić Majurec A. Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2015. [pristupljeno 27.11.2024.];12(1-2):41-52. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:419135

K. Romstein i A. Sekulić Majurec, "Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali", Pedagogijska istraživanja, vol. 12, br. 1-2, str. 41-52, 2015. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:419135. [Citirano: 27.11.2024.]