prikaz prve stranice dokumenta Stavovi roditelja o učenju računalnog razmišljanja u ranoj i predškolskoj dobi
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Stavovi roditelja o učenju računalnog razmišljanja u ranoj i predškolskoj dobi
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2024. urn:nbn:hr:141:719212

Javorček, Marina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Institucijski repozitorij: FOOZOS Repozitorij

Citirajte ovaj rad

Javorček, M. (2024). Stavovi roditelja o učenju računalnog razmišljanja u ranoj i predškolskoj dobi (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:719212

Javorček, Marina. "Stavovi roditelja o učenju računalnog razmišljanja u ranoj i predškolskoj dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:719212

Javorček, Marina. "Stavovi roditelja o učenju računalnog razmišljanja u ranoj i predškolskoj dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:719212

Javorček, M. (2024). 'Stavovi roditelja o učenju računalnog razmišljanja u ranoj i predškolskoj dobi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:719212

Javorček M. Stavovi roditelja o učenju računalnog razmišljanja u ranoj i predškolskoj dobi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2024 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:719212

M. Javorček, "Stavovi roditelja o učenju računalnog razmišljanja u ranoj i predškolskoj dobi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:719212