Krulić, K. i Velki, T. (2014). Ispitivanje povezanosti emocionalne inteligencije i nasija među školskom djecom. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 2. (32), 27-42. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:773522
Krulić, Kristina i Tena Velki. "Ispitivanje povezanosti emocionalne inteligencije i nasija među školskom djecom." Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, vol. 2, br. 32, 2014, str. 27-42. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:773522
Krulić, Kristina i Tena Velki. "Ispitivanje povezanosti emocionalne inteligencije i nasija među školskom djecom." Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja 2, br. 32 (2014): 27-42. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:773522
Krulić, K. i Velki, T. (2014) 'Ispitivanje povezanosti emocionalne inteligencije i nasija među školskom djecom', Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 2(32), str. 27-42. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:773522 (Datum pristupa: 06.11.2024.)
Krulić K, Velki T. Ispitivanje povezanosti emocionalne inteligencije i nasija među školskom djecom. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja [Internet]. 2014. [pristupljeno 06.11.2024.];2(32):27-42. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:773522
K. Krulić i T. Velki, "Ispitivanje povezanosti emocionalne inteligencije i nasija među školskom djecom", Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, vol. 2, br. 32, str. 27-42, 2014. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:773522. [Citirano: 06.11.2024.]