Velki, T., Kuterovac Jagodić, G. i Antunović, A. (2014). Razvoj i validacija Hrvatskog upitnika školske klime za učenike. Suvremena psihologija, 17. (2), 151-166. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:687333
Velki, Tena, et al. "Razvoj i validacija Hrvatskog upitnika školske klime za učenike." Suvremena psihologija, vol. 17, br. 2, 2014, str. 151-166. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:687333
Velki, Tena, Gordana Kuterovac Jagodić i Ana Antunović. "Razvoj i validacija Hrvatskog upitnika školske klime za učenike." Suvremena psihologija 17, br. 2 (2014): 151-166. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:687333
Velki, T., Kuterovac Jagodić, G. i Antunović, A. (2014) 'Razvoj i validacija Hrvatskog upitnika školske klime za učenike', Suvremena psihologija, 17(2), str. 151-166. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:687333 (Datum pristupa: 27.11.2024.)
Velki T, Kuterovac Jagodić G, Antunović A. Razvoj i validacija Hrvatskog upitnika školske klime za učenike. Suvremena psihologija [Internet]. 2014. [pristupljeno 27.11.2024.];17(2):151-166. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:687333
T. Velki, G. Kuterovac Jagodić i A. Antunović, "Razvoj i validacija Hrvatskog upitnika školske klime za učenike", Suvremena psihologija, vol. 17, br. 2, str. 151-166, 2014. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:687333. [Citirano: 27.11.2024.]