Velki, T. i Cimer, R. (2011). Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om. Klinička psihologija, 4. (1-2), 71-87. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466
Velki, Tena i Renata Cimer. "Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om." Klinička psihologija, vol. 4, br. 1-2, 2011, str. 71-87. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466
Velki, Tena i Renata Cimer. "Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om." Klinička psihologija 4, br. 1-2 (2011): 71-87. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466
Velki, T. i Cimer, R. (2011) 'Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om', Klinička psihologija, 4(1-2), str. 71-87. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466 (Datum pristupa: 23.11.2024.)
Velki T, Cimer R. Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om. Klinička psihologija [Internet]. 2011. [pristupljeno 23.11.2024.];4(1-2):71-87. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466
T. Velki i R. Cimer, "Primjena teorije ekoloških sustava u radu s djetetom s ADHD-om", Klinička psihologija, vol. 4, br. 1-2, str. 71-87, 2011. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:067466. [Citirano: 23.11.2024.]