Selak, K. (2019). Primjena marketinga kod operatora pokretnih telekomunikacijskih mreža (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:954582
Selak, Krešimir. "Primjena marketinga kod operatora pokretnih telekomunikacijskih mreža." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:954582
Selak, Krešimir. "Primjena marketinga kod operatora pokretnih telekomunikacijskih mreža." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:954582
Selak, K. (2019). 'Primjena marketinga kod operatora pokretnih telekomunikacijskih mreža', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:954582
Selak K. Primjena marketinga kod operatora pokretnih telekomunikacijskih mreža [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:954582
K. Selak, "Primjena marketinga kod operatora pokretnih telekomunikacijskih mreža", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:954582