Drača, N. (2016). Analiza procesa komisioniranja u tvrtci dm-drogerie markt Hrvatska (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:835812
Drača, Nikolina. "Analiza procesa komisioniranja u tvrtci dm-drogerie markt Hrvatska." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:835812
Drača, Nikolina. "Analiza procesa komisioniranja u tvrtci dm-drogerie markt Hrvatska." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:835812
Drača, N. (2016). 'Analiza procesa komisioniranja u tvrtci dm-drogerie markt Hrvatska', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:835812
Drača N. Analiza procesa komisioniranja u tvrtci dm-drogerie markt Hrvatska [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti; 2016 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:835812
N. Drača, "Analiza procesa komisioniranja u tvrtci dm-drogerie markt Hrvatska", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:119:835812