Gilja, P. (2019). Transformacija digitalnog oglašavanja dnevnih novina; studija slučaja: 24sata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:653934
Gilja, Patricia. "Transformacija digitalnog oglašavanja dnevnih novina; studija slučaja: 24sata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:653934
Gilja, Patricia. "Transformacija digitalnog oglašavanja dnevnih novina; studija slučaja: 24sata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:653934
Gilja, P. (2019). 'Transformacija digitalnog oglašavanja dnevnih novina; studija slučaja: 24sata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:653934
Gilja P. Transformacija digitalnog oglašavanja dnevnih novina; studija slučaja: 24sata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:653934
P. Gilja, "Transformacija digitalnog oglašavanja dnevnih novina; studija slučaja: 24sata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:653934