Starčić, E. (2016). Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860
Starčić, Ema. "Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860
Starčić, Ema. "Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860
Starčić, E. (2016). 'Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 21.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860
Starčić E. Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 21.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860
E. Starčić, "Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:981860