Prnjak, M. (2020). Novi mediji kao alat upravljanja brendom na primjeru lanca hotela "Hilton Hotels & Resort" (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:349116
Prnjak, Mihaela. "Novi mediji kao alat upravljanja brendom na primjeru lanca hotela "Hilton Hotels & Resort"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:349116
Prnjak, Mihaela. "Novi mediji kao alat upravljanja brendom na primjeru lanca hotela "Hilton Hotels & Resort"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:349116
Prnjak, M. (2020). 'Novi mediji kao alat upravljanja brendom na primjeru lanca hotela "Hilton Hotels & Resort"', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:349116
Prnjak M. Novi mediji kao alat upravljanja brendom na primjeru lanca hotela "Hilton Hotels & Resort" [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2020 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:349116
M. Prnjak, "Novi mediji kao alat upravljanja brendom na primjeru lanca hotela "Hilton Hotels & Resort"", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:349116