Čakalić, T. (2020). Efekt trećeg na primjeru televizijskog sučeljavanja uoči predsjedničkih izbora 2020. godine (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:068994
Čakalić, Tea. "Efekt trećeg na primjeru televizijskog sučeljavanja uoči predsjedničkih izbora 2020. godine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:068994
Čakalić, Tea. "Efekt trećeg na primjeru televizijskog sučeljavanja uoči predsjedničkih izbora 2020. godine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:068994
Čakalić, T. (2020). 'Efekt trećeg na primjeru televizijskog sučeljavanja uoči predsjedničkih izbora 2020. godine', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 15.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:068994
Čakalić T. Efekt trećeg na primjeru televizijskog sučeljavanja uoči predsjedničkih izbora 2020. godine [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2020 [pristupljeno 15.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:068994
T. Čakalić, "Efekt trećeg na primjeru televizijskog sučeljavanja uoči predsjedničkih izbora 2020. godine", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:068994