prikaz prve stranice dokumenta Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske
Rad nije dostupan
diplomski rad
Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. urn:nbn:hr:114:316575

Hlača, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Hlača, A. (2020). Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:316575

Hlača, Ana. "Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:316575

Hlača, Ana. "Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:316575

Hlača, A. (2020). 'Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:316575

Hlača A. Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2020 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:316575

A. Hlača, "Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:316575