Hlača, A. (2020). Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:316575
Hlača, Ana. "Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:316575
Hlača, Ana. "Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:316575
Hlača, A. (2020). 'Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:316575
Hlača A. Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2020 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:316575
A. Hlača, "Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:316575