Kezić, D. (2021). Brendiranje destinacije na primjeru otoka Hvara: koncept meke moći (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:351039
Kezić, Doris. "Brendiranje destinacije na primjeru otoka Hvara: koncept meke moći." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:351039
Kezić, Doris. "Brendiranje destinacije na primjeru otoka Hvara: koncept meke moći." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:351039
Kezić, D. (2021). 'Brendiranje destinacije na primjeru otoka Hvara: koncept meke moći', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:351039
Kezić D. Brendiranje destinacije na primjeru otoka Hvara: koncept meke moći [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2021 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:351039
D. Kezić, "Brendiranje destinacije na primjeru otoka Hvara: koncept meke moći", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:351039