Bilandžija, M. (2021). Brendiranje sajmova knjiga na primjerima lnterlibera i Sajma knjige u lstri (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:593726
Bilandžija, Marina. "Brendiranje sajmova knjiga na primjerima lnterlibera i Sajma knjige u lstri." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:593726
Bilandžija, Marina. "Brendiranje sajmova knjiga na primjerima lnterlibera i Sajma knjige u lstri." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:593726
Bilandžija, M. (2021). 'Brendiranje sajmova knjiga na primjerima lnterlibera i Sajma knjige u lstri', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:593726
Bilandžija M. Brendiranje sajmova knjiga na primjerima lnterlibera i Sajma knjige u lstri [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2021 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:593726
M. Bilandžija, "Brendiranje sajmova knjiga na primjerima lnterlibera i Sajma knjige u lstri", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:593726